lördag 18 mars 2017

Virkat bokmärkeskors

Tiden går fort och det har redan börjat knoppa sig i häckar och buskar och det är ett himla fågelkvitter överallt. Våren är allt speciell och man får så mycket lust att pyssla inne och i trädgården och inreda altanen med kuddar och filtar och fina blommor. 

Men närmast är det konfirmandernas tid och då tänkte påminna om ett mönster som jag lade ut förra året. Det är ett virkat bokmärkes kors som man kan ge bort vid dop, konfirmander eller till konfirmandledarna. 
Det var väldigt uppskattat förra året så Här har ni mönstret till detta fina kors


Själv skall jag virka färdigt mina somriga kuddar och ge mig på lite andra virkprojekt. 

Önskar er alla en härlig helg och så hörs vi snart igen 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också