söndag 10 december 2017

JULERBJUDANDE - PASSA PÅ !!!

JULERBJUDANDE OCH JULEFRID 

2:a advent är här och tiden går sååååå fort. Så i år passade jag på och sätta in granen redan 1:a advent så jag får mysa extra länge av alla fina dekorationer vi köpt på våra London och Skottlandsresor :)

Idag på självaste nobeldagen fyller min man 49 år men firandet gjorde vi igår så idag blir det lugn och ro virkning på agendan. Har en hel korg full av restgarner så jag skall vira sunburstrutor i påskiga färger. Så jag har bestämt mig att börja virka somriga kuddar och dukar, det tar ju dock sin tid att bli färdig så e det ju bara :). 

Vill även passa på och pusha för detta super erbjudande som ni har i min shop hela året ut. 15% på alla garn (inte Whirl) en perfekt ide att ge be bort i julklapp så klart. 



Önskar er alla en underbar advent tid och fridfull jul
Kram på er 💖💖
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också